כיתות א'

אשכול א'

מסיבת יצירה: פעילות יצירה לילדים מהווה חלק חיוני בהתפתחותם. ציור ועבודה בחומרים מגוונים מהווה אחת מפעולות המשחק האופייניות לגיל הצעיר ובעלת חשיבות רבה בחיזוק הבטחון העצמי, העשרת הדמיון, חווית תחושת הצלחה, פתרון בעיות, חיזוק מוטוריקה עדינה, עבודת צוות והקשבה לאחר. יחד נכיר חומרי יצירה ומשחק שונים ונתנסה בהכנת יצירות מגוונות.

מסביב לעולם: נצא להרפתקאות בעולם על גבי הגלובוס. נטייל בין יבשות, מדינות וערים ונחקור יחד תרבויות וסיפורים מרתקים ממקומות רחוקים. במהלך הלמידה ניצור אלבום מסע משלנו שישקף את חווית הלמידה והידע שצברנו.

ארצי מולדתי: נכיר ונחקור את מדינתנו הקטנה דרך שירים וסיפורים. נעמיק בהכרת דגל ישראל ונלמד לשיר את ההמנון, נלמד ונתנסה במאכלים נפוצים, נעסוק מעט בגיאוגרפיה של מדינתנו. נפגוש וירטואלית את המוסדות החשובים במדינתנו כמו בית המשפט העליון, הכנסת ועוד.

אשכול ב'

ABC…GO: במסע משותף נשיר ונשחק בשפה האנגלית. נלמד את השפה דרך תנועת הגוף, האזנה לצלילים, הבנת הצורך והשימוש בשפה כדי להתבטא. נכיר מלים בסיסיות ונשתעשע בשילובן בשפה. נשים דגש על החוויה והיצירתיות בלמידה וניצור חוויה חיובית סביב למידת שפה חדשה.

בשביל האומנים: מאז ומתמיד האדם יצר יצירות אמנות שביטאו את התחושות והמחשבות שלו ויצרו עניין בסביבה. האמנות נמצאת בכל מקום סביבנו. אוהבים יצירות? סקרנים לדעת איך נולד ציור מפורסם? בואו ונצא יחד למסע של חקר וגילוי בשביל האומנים.

יוצרים מוזיקה: נכיר יוצרים שהם נכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית. נצלול אל סודות היצירות תוך כדי האזנה ליצירות והרגשתן על ידי תנועה והמחזה. נחקור את ערכה ותרומתה של המוסיקה לחברה ולתרבות.

אשכול ג' 

זה עולם קטן מאוד : בכל מקום בעולם, ילדים גדלים בצורה קצת אחרת, עם שירים, משחקים, בגדים ומאכלים שונים. נבקר במקומות שונים בעולם, נכיר תרבויות ומנהגים שונים ונבין ביחד שלמרות השוני – יש הרבה במשותף בין ילדים שונים בעולם. 

אסטרונומיה לקטנים : נעבור מסע מופלא ווירטואלי בכדור הארץ, כוכב הלכת עליו אנו חיים ונכיר את כוכבי לכת נוספים במערכת השמש שלנו. נחקור את התכונות של כוכבי הלכת במערכת השמש שלנו וננסה להסיק: האם יכולים להתקיים עליהם בכוכבי לכת אחרים? 

משחקי ילדות : "כשאנחנו היינו קטנים…" כך אומרים ההורים ומספרים סיפורים על המשחקים אותם שיחקו. במהלך הקורס נכיר משחקי הילדות מפעם ומהיום, נדון בחוקי המשחק ונתאים אותם אלינו. נשחק ונתנסה במשחקי הילדות השונים.

יש לכם שאלה?